пʼятницю, 16 травня 2014 р.

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчався на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде…

-        Прийняття відповідальності за результати спільної роботи; 
-        Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах
-        Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем;
-        Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань;
-        Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації; 
-        Усвідомлення власного розуміння навчання та своїх потреб щодо навчання. 





четвер, 15 травня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів.
З цього модуля я зрозуміла, що уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. 

Учитель може диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
 - зміст;
 - процес;
 - результати;
 - навчальне середовище.
Потрібно планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати,  що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», я зрозуміла, що оцінка проектної роботи повинна оцінюватися на кожному етапі самим учнем, це призводить до акцентування уваги як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, і описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. 

середу, 14 травня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені переконатись, що навчання, побудоване на проектному підході, допомагає врахувати індивідуальні навчальні потреби учнів та їх інтереси. проекти вимагають від учнів вибору змісту, процесу дослідження та оформлення результатів. вони також допомагають учням вивчити тему більш глибоко, застосувати нові навички, зокрема навички критичного мислення, вдосконалити вже отримані навички, створити нові продукти та презентувати їх так, щоб проявити себе й отримати визнання однолітків. 

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. Під час роботи за цим модулем я зрозуміла як застосувати у роботі над своїм проектом блоги – учні будуть тут публікувати результати дослідження,  тут же будуть публікувати свої результати їх друзі. Учні зможуть аналізувати результати та робити власні висновки, визначаючи які є текстові редактори, які з них краще.  Під час уроку учні будуть використовувати чат, або скайп, або ICQ, де будуть публікувати свої результати, що дозволить їм швидко обмінятись результатами та скласти таблицю  в Excel, за допомогою якої можна простіше аналізувати отримані результати.

вівторок, 13 травня 2014 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: 
Учні зможуть:

  • шукати необхідну інформацію в мережі Інтернет, аналізувати та критично оцінювати сайти;
  • застосовувати положення про авторське право до питань використання програмного забезпечення;
  • навчаться спілкуватись та обмінюватись результатами;
  • використовувати електронні таблиці для збору, сортування та демонстрації даних;
  • створювати інформаційні бюлетені та вікі-сайти, блоги, в яких будуть проводитись обговорення, розміщуватися ідеї, результати експериментів та рекомендації.